lördag 10 mars 2007

samarin

Kommer ni ihåg den där reklamen när en kvinna kommer hem och får en överaskningsfest, hon tar sig om magen och grimaserar. Det framgår tydligt att hon vill vara glad men har så ont i magen. Så kommer den en liten flicka med samarin och allt blir bra. Kvinnan skiner upp och kan äntligen njuta och ha roligt på sin överaskningsfest.

När jag dricker samarin så väntar jag mig i alla fall lite av den där känslan som reklamen förmedlar. Men den kommer inte, allt blir inte bättre med samarin. Även magontet försvinner så börjar jag inte njuta och ha roligt. Beror det på att jag inte uppskattar en oond mage lika mycket som kvinnan i reklamen, är jag otacksam eller varför blir jag inte ens lite glad när jag dricker samarin?

2 kommentarer:

Ida sa...

Pröva med alvedon. Det tycker jag brukar hjälpa mot det medta. Och då blir man glad.

Magnus sa...

Det måste kanske kombineras med Libresse Invisible för att ha full effekt?