lördag 17 mars 2007

Gästblogg: "Take me to bed or lose me forever"

Det är alltså så att Maggan har åkt iväg på något Fung Tjohej-tjosan, och lämnat oss andra kvar att gästblogga. Kajsan har en egen blogg numera (check it out, hett tips) så jag passar på att skriva så mycket jag kan innan Maggan kommer tillbaka. Men vad ska jag egentligen skriva om? Jag kanske borde ta tillfället i akt att pracka på folk mina åsikter om personligt ansvar, Gud eller liberalismen? Eller vaska fram några guldkorn från min gamla dagbok på Lunarstorm? Eller berätta om hur jag känner Maggan? Uppslagen är många, men liberalismen och Gud får vänta, för nu är det snart dags att börja förvandlingen till Maverick. Jag och Kajsan ska på fest med tema Film & TV, och jag tänkte inspireras av en riktig Tom Cruise-klassiker: Top Gun! (Vi är ju lika på väldigt många sätt, jag och Tom.) Så nu måste jag börja repetera några repliker, till exempel "I feel the need for speed!" eller "Take me to bed or lose me forever!". Fast den sista repliken är förstås Megs, inte Toms.

2 kommentarer:

maggan sa...

blorre du har tveklöst det bästa rubrikerna!!!

Magnus sa...

Men tack Maggan! Jag brukar faktiskt anstränga mig lite extra när det gäller att hitta på rubriker - kul när det uppskattas! :)