söndag 4 mars 2007

lagom mycket hångel

Det har kommit till min kännedom att man i mina inlägg uppfattar Jakob och Mysan som ett par som inte gör annat än hånglar. De hånglar men inte onormalt mycket, eftersom jag lever här som femte hjulet är jag även vittne till deras matlagningshäng, filmkvällar och djupa samtal om livet. De har en fullt normal och sund relation med fysisk attraktion, gemensama intressen och ödmjukhet inför varandras olikheter.

Och det här är en av anledningarna till att ingen annan än Ryssen sett Uppsala-snubben, man vill ju inte riskera att få sin relation synad och skriven om av någon annan!

12 kommentarer:

Magnus sa...

Klart man ska passa på att hångla mycket när man är nykär. Av någon anledning så avtar hånglandet i ett parförhållande med tiden. Undras varför? Det är ju trots allt rätt mysigt. / M

Anonym sa...

Snacka för dig själv du M :P

maggan sa...

M och Kajsa - när det nu är så att ni två varit ihop i flera evigheter och tagit de modiga/vuxna/seriösa beslutet att snart säga JA till varandra inför Gud och församling, är det då inte lämpligare att ni diskuterar erat intima samliv på något annat ställe än på min blogg, hahahahaha

Anonym sa...

Vad hade Ryssen med det hela att göra? Visst var det så att Ryssen var en tjej? Vi fick först för oss att det var en kille.

maggan sa...

nyårsgänget - Ryssen har att göra med ALLT! Jag avstår från att könsbestämma min bästis, det är faktiskt ganska oviktigt i samanhanget.

Anonym sa...

Maggan> Ryssen verkar bra. Grejen är bara det att vore det en tjej skulle det ju bli Ryskan. Men det kanske finns nån historia bakom det hela. Hur som helst ska du givetvis inte behöva berätta om könen på dina vänner.

Magnus sa...

Hmm, du har nog rätt, vi kan prova på GD:s insändarsidor i stället... ;)

maggan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
maggan sa...

nyårsgänget - jo Ryssen är bland de bästa jag vet. har ingen motivering till varför jag kallar henne (jaja det är en tjej)Ryssen istället för Ryskan, så ni har ju faktiskt helt rätt........fy så slarvigt av mig. Nu vill jag ha er bloggadress så jag kan kommentera och MÄRKA ord, hehe

blorre - hahahahahahaha

Anonym sa...

Vi har ingen blogg, ingen gemensam iallafall. En av oss bloggar och den adressen kanske du kan hitta, om du tänker till lite. Hoppas du mår bra och får en bra helg.

maggan sa...

jo men jag förstår ju att sjuttiosju har ett finger med i spelet men alla er andra är ju som ett svart hål! lite läskigt.....

Anonym sa...

Maggan> ja...77 kan nog vara inblandad, den andra är anonym änsålänge, resten av oss är väldigt förvirrade bara.