torsdag 1 mars 2007

analsex (den rubriken är till dig M)

Imorse gjorde jag i ordning en liten lunchlåda av gårdagens middagsrester. Det var ju väldigt synd om mig igår (läs novellen) så jag åt sushi vilket alltså resulterade i en sushi-lunch-låda. Fast jag försökte vara försiktig så råkade jag få lite wasabi på tröjan, men kom nu ihåg att det viktigaste är ju att man försöker (läs novellen). När fläcken torkade så blev den limegrön, nästan lite fin faktiskt. Eftersom jag slänger så himla mycket så har jag tyvärr ganska lite kläder i garderoben (läs, på golvet) just nu och så länge ett plagg inte stinker svett så får det anses tillräckligt rent för att ha på sig. Jag fortsatte alltså dagens göromål med wasabifläcken på magen. Sushin var god och när jag insåg att jag ritat baguan till en trädgård fel för femte gången så kom jag på varför jag är feng shui konsult, det är ju för att det är så sjukt kul! Feng shui är som att äta godis utan att behöva få dåligt samvete, för man blir inte tjock av feng shui, man blir bara glad! Så jag går runt och känner mig ganska till freds, kommer på hur jag verkligen borde äta upp Mysans mjölkfria glass som Jakob köpt till henne så hon har något att äta när hon är här (toppa det kärleksbeviset om ni kan). Till glassen gjorde jag varm choklad och i min iver framför chokladen och glassen så spiller jag, på högra bröstet en brun chokladfläck. I morgon ska jag skriva kontrakt till min nya lägenhet så jag måste nog se lite mer representabel ut än en lortig tioåring vars föräldrar inte bryr sig om att byta kläder på sitt orena barn. Sen borde jag nog köpa lite mjölkfri glass också, så Mysan har något att äta efter hångel med Jakob.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Maggan! =D Nå, funkade tricket? (Om inte så antar jag att jag ligger risigt till...)

maggan sa...

Det återstår att se men folk är ju så sexfixerade och jag tror nog att statistiken kommer peka på detta.