torsdag 1 mars 2007

färg, fysik o flummeri

Om två veckor bär det av till feng shui skogen igen, en liten fortbildningskurs som jag liksom råkade anmäla mig till. Pengarna som egentligen skulle användas till utlandsresor och tatueringar ska nu istället investeras i kunskap.

Det ska komma någon expert på färg och formlära, det är ju en av mina starkare sidor så detta ser jag verkligen fram emot. Sen kommer det tydligen handla en hel del om kvantfysik, herregud! Vet någon något om kvantfysik, snälla kontakta mig och berätta med pedagogisk röst vad det är! Det blir en hel del annat också, egentligen så pratar man inte med ”oinvigda” om det eftersom det lätt får yrkeskåren att framstå som ett gäng flummiga häxor. Men jag kan avslöja att det blir diverse ceremonier kring eldar, röda kuvert med välsignade riskorn och meditationer där vi söker kontakt med vår inre Gudinna.

1 kommentar:

JK++ sa...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kvantfysik

knepiga grejer det där.