tisdag 20 mars 2007

jag kommer snart bli som vanligt

Blir alltid lite konstigt när jag kommer hem, trött som ett svin försöker jag sortera tankarna och hejda mig från att inte genomföra ALLA feng shui åtgärder jag fått inspiration till på en gång. Började i alla fall en liten utrensning idag, nu är vardagsrummet fullt av sopsäckar och byrålådorna är härligt luftiga. Det är lite märkligt men när väl första säcken är full så blir det som att knarka, släng mer, släng mer, jag måste få slänga mer. Jag kan inte skriva mer nu, måste meditera lite men denna gång utan karldeo!

Tack Blorre för gästboksinläggen!!!

5 kommentarer:

Magnus sa...

Ingen orsak, det är jag som ska tacka för utrymmet. Välkommen tillbaka, förresten!

Anonym sa...

Välkommen hem igen! Du behöver inte bli rädd, jag har mitt på det torra, men måste säga att du är riktigt fin på det nya fotot!

JK++ sa...

ja, vad är hemligheten för att få till frisyren? plattång?

Anonym sa...

först måste jag bara säga jädrans va snygg du är på bilden, din snubbe måste vara lyckligast i världen.. o då snackar jag INTE om ett hejdundrans snyggt fodral.. utan för att du är så charmig o varm som människa!!!

idag öppnade jag ett superfint paket o jag blev lite smått rörd av svenska bär i en te-påse.
TACK raring. om några dar ses vi!! hoppas jag!!

Bautakramen
F

maggan sa...

stefan - tack!

bonanza kid - hemligheten stavas just plattång och sen förstås Ryssens magiska fingrar.....

F - tack o tack, ja klart vi ska ses. det kommer bli skitmysigt!