onsdag 28 mars 2007

hej igen

Va i helvete håller jag på med? Varför är det ingen som protesterar när jag får för mig såna här vansinniga idéer som att sluta blogga?

Nej nu ljuger jag, nog har det protesterats alltid, till och med mormor ringde och berättade hur tråkigt det var. Min terapeut suckade djupt och började prata om att vi verkligen VERKLIGEN måste jobba på mitt dikotoma beteende.

Men jag slutar med Magganprylen, orkar inte tjafsa med sånt, hädanefter får alla sina riktiga namn och jag ska vara mer ärlig, mer på riktigt fast det kan bli lite obehagligt och så tänker jag inte skriva på helgerna. Någon gång måste man ju få vila lite.

3 kommentarer:

Kajsas skolklass sa...

VÄLKOMMEN TILLBAKA!!

Anonym sa...

gött.... bra att jag knappt hann sakna dig! skönt o se dig tillbaka... ärlighet låter kaxigt o modigt! jag tror på dig! kram/frida

Magnus sa...

*andas ut*