torsdag 28 december 2006

bloggkoll

Jag skriver inte bara blogg, jag läser bloggar också. Det skrivs mycket smörja men igår läste jag ett skitbra inlägg. Nu borde jag göra en länk här så ni kan läsa inlägget själva men jag vet inte hur man gör, har funderat på att lära mig sånt men motståndet och latheten är fortfarande stark. Hur som helst så skrev bloggaren om relationen till sin pappa. Det var välskrivet, lagom långt, känslosamt och roligt samtidigt. En sån där berättelse som gick rakt in i hjärtat. Fick mig att tänka på min egen familj och började genast tacka Gud. Mamma och Pappa, jag vet att det inte varit någon dans på rosor och jag vet att jag fortfarande är lite som en snetänd duracellkanin. Men det vi har nu, det är ingen självklarhet, tror till och med att det är lite ovanligt. Tack för att ni inte gav upp!

En annan sak jag upptäckt är att min blogg är äckligt lik alla tuffa innebrudars bloggar. Skrikrosa, rosa och grisrosa. Man vill ju inte verka vara nån "sex and the city tjej" så detta ska snarast åtgärdas!

Inga kommentarer: