tisdag 17 april 2007

ordbajs bara

I sju timmar har jag försökt fokusera på att förbereda mig för det nationella provet i svenska som snart går av stapeln. Hittills har jag plockat ut några stenciler ur en mapp och flyttat kläderna från skrivbordsstolen till golvet. Det får räcka för idag, orkar inte försöka längre nu.

Förra veckan fick jag en fin tvål av Karro. Först blev jag så glad för jag älskar ju presenter och sånt där som får en att känna sig älskad. Sen tänkte jag att hon kanske gav mig tvålen för att jag luktar illa. Tänk om jag gör det, förpestar luften vart jag än går.

Om två veckor och en dag så flyttar jag. Jag utgår från att ni alla är lika förväntansfulla och sprudlande lyckliga som jag över detta faktum!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom gånger du är i min närhet har du inte luktat illa.

Så jag gissar på att det var mer en fin gest bara :)

maggan sa...

märta - å tack, nu känner jag mig luktlugn igen!