torsdag 12 april 2007

älska Carl Blidt

Det roligaste med att läsa bloggar är inte vad man får läsa utan hur bloggaren skriver, det finns så många som skriver så hejdlöst kul! Jag kan inte hjälpa det men av denna anledning älskar jag verkligen Carl Bildts blogg, alltså när han formulerar meningar som ”alls icke illa” då vet jag inte vart jag ska ta vägen. Är han ironisk eller är han så där? Har han någon gång använt frasen efter sex? Ser ni framför er hur han väder sig lite, rättar till Lexingtonlakanen och säger ”älskling, det där var alls icke illa”.

Tror att jag gillar honom för att han är lite som jag, med mig vet man heller inte riktigt när jag försöker vara rolig. Troligtvis så skämtar jag men man kan inte säkert veta, precis som Bildt.

3 kommentarer:

Kajsas skolklass sa...

... och min kära mor. Som är omedvetet rolig när hon säger saker som "jag tycker att den här honungen har en bismak".

maggan sa...

hahaha, vilken underbar mor! Det är en välsingnelse att ha dessa människor omkring sig, de somb gör ens dag!

Ida sa...

Ah jag vet jag alskar honom ocksa! Speciellt nar han skriver om icke politska saker. Typ: jag och Goran Hagglund holl stallningarna pa kvallen.

Man far sa roliga bilder i huvet pa nagot vis.