tisdag 21 augusti 2007

semerter!!!

Åkte på en spontan akutsemester igår, än så länge känns det väldigt trevligt. Marcus kör, jag spelar skivor och pratar om klimatförändringar.

Första natten sov vi gott hos mina släktingar på landet, det är minst sagt tyst och fridfullt på landet.

Det är egentligen bara på ett plan som vi inte kommer överäns. Mackan vill bada hela tiden, han pratar om det så fort vi åker förbi en sjö eller närmar oss havet. Han tog fösta doppet redan två timmar in på semestern, i sina blå badbyxor med hajar (samma badbyxor som hade hade på konfalägret 1996)stod han där och huttrandes förklarade vilken tönt jag var som inte badade.

Alltså jag har bikinin med mig utifall jag skulle bli personlighetsförändrad och sugen men chansen är mycket liten.

Nu ska vi till ica och köpa en blomma till mina släktingar och en deo til mig.

Inga kommentarer: