måndag 27 augusti 2007

hem ljuva hemma

Nu är jag hemma, i min lägenhet och min säng. Aldrig mer ska jag gå längre än till ica, hädan efter ska jag hålla mig hemma och titta på dokumentärer genom SVTs hemsida.
Det är inte så att semestern var dålig, den var bra och i synnerhet kvalitetstiden med Marcus och Karro var fin. Men det är nu på sin plats med massa ensamtid, egentid och hemmavarande.

Mot min egen vilja har jag börjat facebooka, låssas att det är för att jag ska ta upp kontakten med gamla vänner som jag vill ha kontakt med. Egentligen är jag bara rädd att missa något viktigt och tänker att risken är mindre om jag har ett konto på "fejan" (så säger riktiga facebook-proffs som Ida)förstår inte så mycket av hur det funkar så ta det inte personligt om jag inte svarar på medelanden etc.

Inga kommentarer: