torsdag 17 maj 2007

frikyrklig småstadssoppa

Min kompis kompis bad min klicka på länken och rösta på Tommy Hylsa, han poängterade att det var lite märkligt eftersom vi inte känner varandra men han bad mig ändå och tyckte sedan att jag skulle be alla jag kände att rösta. Jag tror att jag bara har träffat min kompis kompis en gång för flera år sedan och vi är varandras msn-kontakter för att vår gemensamma kompis tycker att det är roligt att göra småjävliga saker med min dator när han kommer åt. En klassiker är att han gör den här sidan till min startsida. Hur som helst, i det här bandet Tommy Hylsa så spelar Olov bas, Olov är Simons storebror och Simon bodde jag med under en period i gymnasiet. Som att det här inte var skäl nog att rösta på Tommy Hylsa så är nu Simon gift med en av mina bästa kompisars storasyster. Den första kompisen (han med den småjävliga humorn) har en flickvän vars blogg är något utöver det vanliga och igår var hans ena lillebror var hemma hos mig och healade både mig och mitt hem. Den yngsta brodern är i sin tur kompis med min lillasyster och brödernas mamma är en av mina terapeuter och dessutom så bor mina föräldrar i den här familjens gamla hus, de bor nuförtiden i min mammas barndomskompis hus och sa jag att pappan är min nya granne?

Nog finns det tillräckligt med kopplingar för att rösta på Tommy Hylsa och visst är mitt sociala nätverk underbart invecklat.

På min gata bor även min lillasysters kompis mamma och mammans pojkvän bodde i samma hus som jag bodde i förut. Förra veckan gick jag in på macken för att kissa eftersom mitt toapapper var slut, tror ni inte att John från sjövik jobbar där, på min nya stammismack!!!

Inga kommentarer: