onsdag 13 juni 2007

tankar i juni

Förra veckan sprang min bästis på min kille på stan. Hon berättade för honom att hon skulle spela schack min sin kille senare på kvällen. Ibland spelar de badminton också men hon vinner sällan då eftersom han är så mycket längre än henne. Sen sa hon att det verkar som att jag och Daniel bara dricker när vi träffas. Jag antar att Daniel sa ja.

Fick en fin skrivbok med posten idag, den var från Frida. Hon är så vänlig!

Hjälpte Pappa med att bära innertak för en stund sedan. Det kallas för träullit, tycker att det är skitfult och det har jag sagt till Pappa men han tycker om det och det är ju han som ska bo under taket så det är väl inte mer än rätt att ha träullit om man gillar det. Sen fick jag en glass av Pappa, då åt jag den med påträngande skräck över att jag skulle bli tjock. Nu försöker jag dricka bort tjockheten med te.

I morgon är sista gången jag har terapi innan terapeuten går på semester, hatar att han behöver semester och jag hoppas verkligen att han vilar upp sig för när han kommer tillbaka så kommer vi ha MYCKET att prata om.

Inga kommentarer: