söndag 15 juli 2007

söndagsmorgon

Dagens Frukost
En hårdbrödmacka med makrill och parmesanost.
Kaffe, mjölken är slut så jag kör en svart kopp.

Dagens Musik
Den här som jag fick av bonanza kid

Dagens Konversation
Daniel på msn, han deklarerar sin kärlek till mig och en bok han läser. Jag låssas att jag är kall och inte bryr mig.

Dagens Bloggfynd
den här och den här

Dagens Kläder
Mammas gamla adidasbyxor som jag händigt fållat upp.
Pappas linne som jag råkat färga blekrosa och Karros gamla bh.
Man kan väl säga att jag har familjen omkring mig idag.

Dagens Göromål
Vika tvätt.
Dammsuga kattsand i hallen.

Dagens Fundering
Borde ringa någon som kan fixa min dator.

Dagens Perspektiv
Karro spenderar helgen i sina svärföräldrars sommarstuga, det gör inte jag.

Dagens Känsla
Att jag är trött och längtar efter min mamma.

Analys av Dagens Känsla
Jag är på tok för stor för att sitta i mammas knä, är förmodligen bara rädd för att vara vuxen och ta ansvar. Sen vill jag ju bli sedd också, vem vill inte det………

Inga kommentarer: