torsdag 19 juli 2007

mysdaniel

Min pojkvän är väldigt häftig, jag tyckte att om man ändå ska göra sig besväret att bli tillsammans med någon så ska man bli ihop med någon som ens mamma blir lite rädd för.

Nu har det visat sig att min mamma tycker att Daniel är en väldigt trevlig och intressant person.

Jag har verkligen ansträngt mig, slitit mitt hår och låtit tatuera hela ryggen bara för att hon ska förstå vilket dåligt inflytande han har på mig.

Det hjälper inte, hon tycker ändå att han verkar vara så mysig och bra.

Jag börjar misstänka att det istället är mamma som har dåligt inflytande på Daniel, de hälsar alltid till varandra genom mig och igår sa min supertuffa kille att han skulle ”tjacka några vinylisar”.

”Vinylisar”, får man säga så, är de tufft det? Jag tycker det låter som ett ord långt ifrån tuffhet.

Mamma har rätt, Daniel är mysig.

Inga kommentarer: