tisdag 24 juli 2007

kompisar vill ju bara varandras bästa

I något svagt jävla ögonblick så berättade jag för min vän Sofia att jag mår ganska dåligt och att hon gärna får ringa och dra med mig ut på promenader, för jag behöver det. Kompishäng och promenader.

Kvinnan har tagit mig på orden och idag gick vi fem kilometer i motionsspåret, det är en halv mil. Jag orkar inte gå en halv mil, orkar ju inte ens gå till Ica! Men nu gjorde vi det och jag känner att det var bra, jag behöver ju det, kompishäng och promenader.

Om ett halvår flyttar vår gemensamma vän Emma till Spanien, tänker hälsa på henne där, tillsammans med Sofia. När Soffan ballar ur på flygplatsen och inte vågar gå ombord på planet så ska jag påminna henne om hur jobbig hon var med alla promenader och förklara att en liten flygning till Spanien kommer att göra henne gott, detta blir min ljuva hämnd!

Inga kommentarer: