torsdag 24 april 2008

elvis costello och jag flyttar

Har börjat lyssna lite på Elvis Costello. Imorgon ska jag säga upp lägenheten och sen flyttar jag senare i sommar. Tänk att det alltid blir så, jag kan liksom inte låta bli att flytta. Men jag har blivit relativt lättflyttad genom åren, har inte så mycket saker längre och de jag har packar jag i ett väldigt precist och bra system så det blir enkelt att packa upp. Värst är flyttstädningen men den kommer man ju inte ifrån och kan inte direkt göra annorlunda. Rensa avloppet måste man liksom göra. Imorgon ska jag på middag, till jakob och hans vänner. hej då.

2 kommentarer:

Stina sa...

hallå, blogga lite syster-yster

emmaimadrid sa...

Är det här du är!! Jag som har tittat och tittat efter nya inlägg pâ trossystrar men alltid blivit besviken! Sâ nu ska jag sätta mig och läsa alla dina inlagg =)

Ja nu har hon kommit! =) Vad jag vill hem och se den lilla tjejen!! Haha, ja jag vann, ska bli spännande att se resultatet!

Jag var pâ metallicakonsert när du ringde, sâ jag hörde inte signalen. Försök gärna igen, eller sâ försöker jag. Annars hoppas jag vi ses under midsommarveckan dâ jag kommer hem! Kram kram