lördag 8 mars 2008

ha! nu bloggar jag lite i smyg

Det här är helt enkelt något jag blir lite gladare av.

Idag behöver jag allt glatt jag kan få, det är en sån där mörkerdag.

Men jag har ju inte haft borderline på hela veckan så det var väl läge för en lite självmordsbenägen dag idag.

Dricker kaffe, en fantastisk dryck. Jag kissar ofta brunt, kroniskt vätskebrist. Det är inget jag lider av, kaffe har bara positiva effekter på min kropp.

Jag har börjat på yoga och ibland sneglar jag på feng shuiböckerna också, det är ju alltid nått.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar att du bloggar i smyg.. eller att du bloggar över huvudtaget. det gör MIG glad!

kramen
friday

Anonym sa...

jag gillar att du bloggar i smyg.. eller att du bloggar över huvudtaget. det gör MIG glad!

kramen
friday

maggan sa...

det är du, jag och soffan, än så länge.
skönt att hålla det lite litet tycker jag!
kram.