fredag 28 september 2007

Kinderägg och andra lätt komplicerade grejer


Här sitter jag på tåget och har just avnjutit mitt senaste kinderägg (byggsats med klistermärken, dubbeltur). När jag är framme i uppsala så kommer det nästan att vara mitt i natten, jag ska då ringa till min sovande pojkvän och be honom gå ner och öppna porten. När vi sen kommer upp i lägenheten så ska jag sätta mig i köket och i all tysthet sticka. Imorgon kommer jag ta 8tåget hem igen. Allt detta är en del i en livsavgörande uppgift jag fick av en psykolog idag. Men mer om det en annan gång. God natt kära människor!

3 kommentarer:

Mia sa...

De med byggsats är helt klart bäst!

Anonym sa...

Alltså, jag har en påträngande känsla av att du verkligen gillar kinderägg?

maggan sa...

mia - ja eller hur! man blir så besviken när man inte får pilla ihop skitgrejen.

martina - åhh du är sååå inkännande ;)